Insomnia

Klockan är tre på morgonen och jag sitter fortfarande pigg vid datorn och hjärtat kan inte sluta klappa fort. Nu börjar det hända saker i livet. Det har gått över en vecka sedan jag lagt mina meds åt sidan. Det känns bra – att känna.

Har nu bokat tid för foto-session och förhoppningsvis anländer min steam-kjol tills dess och att jag hinner lappa ihop mina underbara steam-boots. Det finns så mycket att göra, så lite tid.

Det känns som att jag har skjutit upp alla ärenden, dag för dag som ringa myndigheter och företag, träning, måla naglarna för satans skull! Men i morgon skriver jag ut CV och söker det jobbet. Saknar att stå bakom baren. Längtar även till att kunna börja laga god mat igen (jäkla kyl!).

Tre timmars sömn, sedan foto-lektion!

Nighty-night

 

Leave a Reply

